Forma i typ
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Artykuły
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Autor
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma związkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Krytyka, hejt oraz kryzysy / Angelika Chimkowska. W: Głos Nauczycielski. 2022, nr 25/26, s. 22. - 2022.
Fragment książki "Autentyczny personal branding, czyli Silna marka osobista w praktyce".
E-book
W koszyku
ISBN: : 978-83-8142-394-6
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
ISBN: : 978-83-01-17920-5
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej