Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Domański Tomasz
(1)
Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Mruk Henryk
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo a marketing
(2)
Badania marketingowe
(1)
Ceny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Komunikacja w przedsiębiorstwie
(1)
Marketing w przedsiębiorstwie
(1)
Produkt
(1)
Sprzedaż
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe / red. nauk. Henryk Mruk. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, 2002. - 286, [2] strony : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 285-286
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 25491 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej