Forma i typ
Artykuły
(4)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Autor
Kobylińska Magdalena
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Pawłowska Sylwia
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Tomaszek Edyta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Instagram
(4)
Marketing
(2)
Media społecznościowe
(2)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dzieci
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Internet
(1)
Młodzież
(1)
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. Komisji Edukacji Narodowej (Lublin)
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
ISBN: : 978-83-8220-293-9
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.09.2023
Zagubione w sieci. Dzieci w świecie internetu / Karol Kowalczuk. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. 2023, nr 6, s. 28-37. - 2023.
Bibliografia na stronach 36-37.
Streszczenie w języku angielskim
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 09.09.2022
Toksyczne piękno Instagrama / Sylwia Pawłowska. W: Remedium. 2022, nr 4, s. 9-12. - 2022.
Artykuł z czasopisma "Remedium".
Bibliografia na stronie 12.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej