Forma i typ
Artykuły
(4)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Autor
Jarocka Marzena
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Kowalska Małgorzata
(1)
Polskich Stowarzyszenie Bibliotekarzy
(1)
Pryłowska-Nowak Elżbieta
(1)
Wałek Anna
(1)
Ścibor Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Kształcenie
(2)
Biblioteki cyfrowe
(1)
Digitalizacja
(1)
Europeana
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Nauczyciele
(1)
Sztuka
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zbiory biblioteczne
(1)
Zbiory muzealne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
7 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
ISBN: : 978-83-614-6412-9
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
ISBN: : 83-89316-51-X
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
ISBN: : 83-89316-68-4
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 07.08.2020
Jak wyszkolić cyfrobelfra? / Jacek Ścibor // Głos Nauczycielski. - 2013, nr 24, s. 10-11.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 15.11.2019
Cyfryzacja szkoły a jakość edukacji / Marek Konieczniak // Edukacja i Dialog. - 2012, nr 11/12, s. 60-65.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej