Forma i typ
Artykuły
(11)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Prokowska Teresa
(2)
Chojnacka Katarzyna
(1)
Damjan Justyna
(1)
Jaszczuk Marta
(1)
Langner Barbara
(1)
Milczewska Magdalena
(1)
Skrzyński Dariusz
(1)
Straszewska Agnieszka
(1)
Szeląg Anna
(1)
Szplit Agnieszka
(1)
Wdowiak Gabriela
(1)
Wylęgowska Emilia
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
nieznany (po)
(1)
Temat
Współdziałanie
(11)
eTwinning
(10)
Edukacja międzykulturowa
(3)
Innowacje pedagogiczne
(3)
Szkolnictwo
(3)
Comenius (program)
(2)
Programy edukacyjne UE
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
eTwinning (program)
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
Dyrektor
(1)
Facebook
(1)
Języki
(1)
Marketing
(1)
Matematyka
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Współpraca kulturalna
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
O programach Fundacji Systemu Rozwoju Edukacji / Magdalena Milczewska // Poradnik Prawny Nauczyciela i Dyrektora Przedszkola. - 2014, nr 2, s. 5-6.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Projekty unijne dla przedszkoli / Dariusz Skrzyński // Poradnik prawny nauczyciela i dyrektora przedszkola. - 2012, nr 12, s. 3-5.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 567B (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej