Forma i typ
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Artykuły
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Autor
Barańska-Szmitko Anna
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Media społecznościowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma związkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
ISBN: : 978-83-8142-394-6
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 18.10.2023
ISBN: : 978-83-01-17920-5
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 15.09.2022
Krytyka, hejt oraz kryzysy / Angelika Chimkowska. W: Głos Nauczycielski. 2022, nr 25/26, s. 22. - 2022.
Fragment książki "Autentyczny personal branding, czyli Silna marka osobista w praktyce".
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej